maanantai 22. maaliskuuta 2010

Terveiset Tampereelta


Eilen minä poika pääsin Tampereelle ..Niin Tampereella mentiin
koiranäyttelyyn ! Olipa paljon koiria !!..
Mammaa jännitti ihan hirveästi!?
No ihan turhaan , hienosti minulla meni , velipoika Rodi oli edessä ERI 3
ja minä olin EH 4...Kyllä oli mamma iloinen , tuomarikin oli kehunut
arvosteluissaan kovasti .
Me veljekset näyttely tauolla ;)Rafalsky Rodi Viljo

Minä oli ihan väsynyt kun tultiin kotiin , loppu viikko on lepäilyä ja
sunnuntaina Niina tulee jälleen hieromaan meitä.
T. Rafalsky

2 kommenttia:

  1. Minä olen aina hehkuttanut herrasmies Tzinkkaria mutta sinäpä vasta cool herrasmies oletkin..ONNEA ja eikun uusiksi sopivan tilaisuuden tullen. hille

    VastaaPoista
  2. Hyvä poika! Onnea!! Puriko teihin nyt sitten näyttelykärpänen?

    VastaaPoista